본문 바로가기
christianity

허리통증을 치유하신 하나님

by ifnotnow82 2023. 1. 29.

영상으로 보기 = https://youtu.be/M1xvaVvTeNE

 

What happened to you?

무슨 일이 있으셨나요?

 

I was in severe back pain and I couldn't come yesterday for the meeting. I was laying on the bed and then the meeting started. Past two days I couldn't even get up from bed. I couldn't even use the restroom. Like I was really in severe back pain and I didn't know what triggered that pain. But yesterday when the meeting started, I got up and sat on the couch. As the pastor started mistering, I felt the power of God. 

저는 허리가 너무 아파서 어제 집회에 올수 없었어요. 그래서 침대에 누워있었고 집회는 시작되었죠. 지난 이틀간 저는 심지어 침대에서도 일어나지 못했었죠. 심지어 화장실도 못갈 정도였어요. 그 정도로 허리가 정말로 아팠는데, 도대체 무슨 이유로 허리가 이렇게 아픈지 몰랐어요. 그런데 어제 집회가 시작됐을때, 저는 일어나 소파에 앉았죠. 목사님께서 사역을 시작할때, 저는 하나님의 능력을 느꼈어요.

 

You were watching live?

생중계를 보고 있었군요?

 

Yes. And that moment, the pain left me and I was walking and running and worshiping God.

맞아요. 그리고 그 순간, 그 통증이 저를 떠나갔어요. 그리고 저는 막 걷고, 뛰고 하나님을 찬양했어요.

 

In your house? 

집 안 에서요?

 

In my house. And I drove that night. I drove and picked my child from school. And today morning, I got up. I was like having that pain again. I said, no, devil, no, not today. I'm going to the service today. And that pain left completely. I don't even feel that pain anymore. 

집 안에서요. 그리고 그 날 밤 운전을 했어요. 운전을 하고 아이를 학교에서 데려왔죠. 그리고 오늘 아침이 되서 일어났는데. 그 통증이 다시 있는 것 같았어요. 그래서 말했어요. '안돼, 악마야. 안돼, 오늘은 안돼. 나는 오늘 예배하러 갈꺼야! 그랬는데 그 통증이 완전히 떠나갔어요. 저는 더 이상 그 통증이 느껴지지 않아요.

 

God bless you. God bless you. God bless you.

축복합니다. 축복합니다. 축복해요!

 

댓글