본문 바로가기
christianity/praise Him

Firm Foundation 한글가사

by ifnotnow82 2022. 7. 26.

정말 은혜가 큰 영어 임재찬양

Firm Foundation 입니다.

한글로 번역하면

'주님은 견고한 반석' 정도가

될 것같네요.

 

영어가사한글가사를 적어보았습니다.

함께하시는 분들께

큰 은혜가 있으면 좋겠습니다!

 

Photo by Japheth Mast on Unsplash

Firm Foundation

 

VERSE 1.

Christ is my firm foundation

The rock on which I stand

When everything around me is shaken

I've never been more glad

that I put my faith in Jesus

Cause He's never let me down

He's faithful through generations

So why would he fail now

 

He won't

He won't

 

 

VERSE 2.

I've still got joy in chaos

I've got peace that makes no sense

So I won't be going under

I'm not held by my own strength

Cause I've built my life on Jesus

He's never let me down

He's faithful in every season

So why would he fail now

 

 

CHORUS

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

 

VERSE 1.

Christ is my firm foundation

The rock on which I stand

When everything around me is shaken

I've never been more glad

That I put my faith in Jesus

Cause He's never let me down

He's faithful through generations

So why would he fail now

 

 

CHORUS

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

 

BRIDGE 1.

Rain came and wind blew

But my house was built on You

I'm safe with You

I'm gonna make it through

 

Rain came and wind blew

But my house was built on You

I'm safe with You

I'm gonna make it through

 

Rain came and wind blew

But my house was built on You

I'm safe with You

I'm gonna make it through

 

 

BRIDGE 2.

I'm gonna make it through

Cause I'm standing strong on You

I'm gonna make it through

Cause my house is built on You

 

 

VERSE 1.

Christ is my firm foundation

The rock on which I stand

When everything around me is shaken

I've never been more glad

That I put my faith in Jesus

Cause He's never let me down

He's faithful through generations

So why would he fail now

 

 

CHORUS

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

He won't

He won't

He won't fail

He won't fail

 

주님은 견고한 반석

 

VERSE 1.

주는 나의 견고한 반석

내가 의지하는 분

내 삶이 흔들릴 때도

난 더 없이 기쁘네

내 믿음을 주께 드리네

그 분은 실망시킨 적 없네

영원히 신실하신 분

그 분은 실패않는 분

 

나의 주

그 분은 실수하지 않는 분

 

VERSE 2.

폭풍속에도 넘치는 이 기쁨

이해 못하는 기쁨이 있네

나에게 침체란 없네

난 내 힘 의지 않네

내 삶이 주안에 있고

그는 실망시키지 않네

언제나 신실하신분

그 분은 실패않는 분

 

 

CHORUS

나의 주

나의 주

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

나의 주

나의 주

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

 

VERSE 1.

주는 나의 견고한 반석

내가 의지하는 분

내 삶이 흔들릴 때도

난 더 없이 기쁘네

내 믿음을 주께 드리네

그 분은 실망시킨 적 없네

영원히 신실하신 분

그 분은 실패않는 분

 

 

CHORUS

나의 주

나의 주

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

나의 주

나의 주

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

 

BRIDGE 1.

비가 오고 바람이 불어도

내 집은 견고한 당신 위에 있네

나는 주님 안에서 안전하네

난 이겨낼 수 있네

 

비가 오고 바람이 불어도

내 집은 견고한 당신 위에 있네

나는 주님 안에서 안전하네

난 이겨낼 수 있네

 

비가 오고 바람이 불어도

내 집은 견고한 당신 위에 있네

나는 주님 안에서 안전하네

난 이겨낼 수 있네

 

 

BRIDGE 2.

난 이겨낼 수 있네

나는 당신과 함께 강하게 서 있으니

난 이겨낼 수 있네

나는 당신과 함께 강하게 서 있으니

 

 

VERSE 1.

주는 나의 견고한 반석

내가 의지하는 분

내 삶이 흔들릴 때도

난 더 없이 기쁘네

내 믿음을 주께 드리네

그 분은 실망시킨 적 없네

영원히 신실하신 분

그 분은 실패않는 분

 

 

CHORUS

내 주는

내 주는

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

내 주는

내 주는

그 분은 실수하지 않는 분

그 분은 실수하지 않는 분

 

 

할렐루야!!!

 

Firm Foundation YouTube 영상 감상하기

https://youtu.be/LN3WJU7snJQ

 

 

댓글